Loading…

Teacher Skills Forum 2018

View analytic
Sunday, March 4 • 8:45am - 9:30am
Research Plenary: Why do teachers hate exams and how can innovative assessment design make a difference? - لماذا يكره المعلمون الامتحانات وكيف يمكن لوجود تصميم مبتكر للتقييم أن يُحدث فرقاً في هذا الشأن؟

Sign up or log in to save this to your schedule and see who's attending!

Carolyn will explore why many teachers do not like traditional forms of assessments and also try and understand how assessments can have a value in supporting good learning and teaching.  She will then consider how innovative new assessments, which capitalise on the opportunities offered by the use of rich media in an on-screen delivery, can provide many of the benefits of standardised assessments, whilst avoiding some of the most disliked features of many current public examinations.
ستعمل كارولين على استكشاف الأسباب التي تجعل العديد من المعلمين لا يُحبّذون الأنماط التقليدية للتقييم، كما ستحاول فهم الأساليب التي من شأنها أن تعزز من قيمة التقييم في دعم الأنظمة الجديدة للتعلّم وأساليب التدريس. بعد ذلك، ستدرس كيف يمكن لأساليب التقييم الجديدة والمبتكرة الاستفادة من الفرص الناجمة عن استخدام وسائل الإعلام الغنية التي تعرض على الشاشة، وبالتالي تحقيق العديد من الفوائد المكتسبة من أنماط التقييم المعيارية، وفي الوقت ذاته تجنب عدد من أكثر الميزات التي لا يرغب بها مجموعة كبيرة من الجمهور الحالي للامتحانات.

Speakers
avatar for Carolyn Adams - كارولين آدامز

Carolyn Adams - كارولين آدامز

Director of Strategy, Development and Execution - مديرة قسم الإستراتيجيات والتطوير والتنفيذ, International Baccalaureate - البكالوريا الدولية
Most of Carolyn’s career has been spent in the delivery of large scale, high profile assessments and, before joining the IB, she was Examinations Director of AQA, the largest of the assessment organisations offering A-levels and GCSEs in the UK. She spent her first seven years in... Read More →



Sunday March 4, 2018 8:45am - 9:30am
Philadelphia - Ground Floor